Levering en uitvoering
De plaats van levering is het afleveradres dat door de consument/klant aan brons-interieur.nl wordt verstrekt. brons-interieur.nl zal bevestigde orders/opdrachten binnen 5 werkdagen uitvoeren, tenzij voorafgaand aan de bevestiging schriftelijk een kortere of langere levertijd wordt overeengekomen.
Als de levering vertraagd is of de order niet of slechts gedeeltelijk kan worden geleverd, dan zal brons-interieur.nl de consument/klant hierover binnen 5 werkdagen na het bevestigen van de order informeren. In dit geval is de consument/klant gerechtigd de order/opdracht zonder kosten te annuleren. In geval van annulering/herroeping zoals beschreven in Artikel 5 t/m 7 zal brons-interieur.nl eventuele reeds gedane betalingen restitutieneren binnen 14 kalenderdagen na ontbinding. Wanneer het onmogelijk is een besteld product en/of dienst te leveren, zal brons-interieur.nl moeite doen een plaatsvervangend product en/of dienst aan te bieden. Het recht op herroeping en geldende voorwaarden zijn ook van toepassing op het vervangende product en/of dienst. In dit geval zijn alle verzendkosten voor rekening van brons-interieur.nl. brons-interieur.nl is verantwoordelijk voor de order totdat deze is ontvangen door de klant/consument. Producten zullen deugdelijk worden verpakt en worden verzonden door een vervoerder die brons-interieur.nl zal selecteren. Indien de klant/consument het vervoer op een andere manier, door een andere partij of met extra verzekeringen wil laten uitvoeren dan zal dit voor het plaatsen van de bestelling door klant/consument aan brons-interieur.nl worden gecommuniceerd. Wanneer een order niet is ontvangen binnen de gestelde levertermijn dient de consument/klant dit te melden aan brons-interieur.nl
.